2010-05-29

Fler bilder till personvalskampanjen

Har fått lite fler bilder från fotosessionen. Jag är verkligen nöjd med alla. Jättesvårt att välja vilken bild som blir "the one" att göra poster av. Det är ett vägande mellan hur väl jag kommer fram och hur vacker omgivningen i bilden är. Vad får man flest röster på egentligen?

Jag har skickat in bilderna på förstoring, för att se hur de gör sig i både A4 och A3 format innan jag väljer. Detta måste bli bra!

I övrigt sitter jag och tentapluggar, inspirationen är inte på topp om man säger så. Trots att det är en väldigt intressant kurs - Lantbrukets växtproduktion. Just nu sitter jag och ritar upp olika kartor över olika företeelser, makronäringsämnenas kretslopp, jordarter, bördighet, markpackning, växtskydd, skadegörare osv. Det är ändå relativit skönt att plugga på ett kreativt sätt framför att bara sitta och läsa. Förhoppningsvis fungerar min metod, den är än så länge relativt oprövad! Men testar man inte kan man heller inte vinna!

Inga kommentarer: