2010-06-27

Festivalsommaren är här!

Nu är det äntligen dags för min magiska festivalmånad!

Jag börjar på Peace and Love för att sedan dra mig till Hultsfred och sist men inte minst blir det Arvika. Rätt spännande, det blir första gången jag är i Arvika, kanske att jag får en ny favoritfestival i Sverige.

Det är väldigt kul att se på omgivningen. När man festivalar blir det ofta väldigt mkt restid, man får se hela Sverige. Hur det skiftar sig i naturen och hur olika det är var i landskapet man bor. Från slättmarker till skogsbygder. Det är intressant. Men också lite obehagligt, speciellt när man åker genom de småländska skogarna. Jag brukar gråta då. Stormen Gudrun förstörde verkligen mycket!

Imorgonbitti börjar resan - Dalarna, Småland och därefter Värmland!

Bästa festivaltipsen:
  • Eltejp
  • Vattenflaska
  • En extra mobil

Inga kommentarer: