2008-02-24

Goddagens

Jag har nu skaffat en blogg, igen. Sist gick det inge vidare, men framtiden ser ljusare ut denna gång. Sista tiden på sista gymnasieterminen, det känns nästan hårt. Kanske aningen korkat att tro att man ska ha tid att blogga då, jadu, jag vet inte. Samtidigt känns det som det finns otroligt mycket man vill få ut just nu, vad kommer hända liksom!?

Jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska göra efter gymnasiet, jag vill inte och jag orkar inte tänka på det. Herrejävlar! Jag kommer antagligen gripas av sistaminutenpanik, och slå till med nått impuls val! Jag kommer förstöra min framtid. oj oj oj!

Apropå sistaminutenpanik, jag borde få det snart angående mitt projektarbete. Grovmanuset ska in nästa vecka, jag har extremt mycket kvar att skriva. Men ändå känner jag mig lugn, ibland förvånas jag av att jag aldrig blir stressad! Det närmsta stress jag kan komma är panik och min panik är ändå relativt lugn. Jag säger bara att jag har panik för jag borde ha det, men egentligen så har jag nog inte det heller. hmm..

Jag har spenderat denna helg i Strängnäs, eller tja, kom hit igår runt 17. Det har varit ganska skönt, jag har haft tid att greja med mitt projektarbete, men också att bara ta det lugnt. Igår hade jag väldigt kul, jag satt och lekte med en kompis med webcam och vi gjorde massa grimarser och sånt till varandra, det var verkligen kul! Det bör ni alla göra om ni mot förmodan får tråkigt.

Min mage kurrar så tjingeling!

Inga kommentarer: