2008-03-03

Blod och Knark i Skog och Mark...

"konstverk, mensvärk, verkstad, mensvärk, verksam, mensvärk, verklig, mensvärk, migrationsverk, mensvärk, underverk, mensvärk, tandverk, mensvärk, verktyg, mensvärk, tygverk, mensvärk....."

Goddagens, hemska dag!
Dagen börjar tidigt som fan, typ runt fem, jag känner shit, nu fick jag nog mens, går på toa och visst fan fick jag det. PANIK! var är mina verktabletter, letar som en tok! Hittar tre ipren, lycka, trycker i mig två. Lägger mig i sängen och lyssnar på musik. Somnar.

När jag vaknar känns det ganska bra, går till skolan som vanligt, efter första lektionen är det åt helvete, fucking mensvärk! Tog en till tablett till lunch, pina mig igenom resten av dagen. När jag kommer hem känns det ganska bra, men nu för en timme sen kom det jävla helvetet tillbaka igen! och mina ipren är slut och jag glömde gå till apoteket för att inhandla nya. Har bara alvedon, men hjälper ju inte för fem öre. Inte för att ipren är så mkt bättre, men det hjälper iaf lite.

Jag har dessutom försökt packa idag, jag hatar att packa! Men det ska bli kul att fara till Spanien, nu är det inte långt kvar. Ska vara på flygplatsen i Skavsta kl. 05.00 på onsdag. Känns rätt hårt med tanke på att jag måste åka dit först vilket tar massa tid. Usch! Stackars min skönhetssömn.

Ladda mobilen idag med, tydligen var det inte längre 200 utan 300 man var tvungen att ladda för att få gratis sms. Men självklart gjorde jag det. Så se upp så ni inte blir terrade av mig..

Ska ta och tycka synd om mig själv nu, kräks och godis!

Inga kommentarer: