2008-03-02

Cute without the e...

"Hoping for the best just hoping nothing happens
A thousand clever lines unread on clever napkins
I will never ask if you don't ever tell me
I know you well enough to know you never loved me"

Helgens sista stund är här, söndagkväll. Denna helg, min födelsedagshelg, har varit både bra och dålig. Fredagen var undebar, först pizza med Line och Belinda hemma hos Line, därefter förkrök och sedan krogen. Det var jättekul, jag ångrar ingenting och det började lika bra som det slutade. Inga missöden, första gången någonsin jag känner mig helt nöjd med en krogkväll.

Lördagen däremot var ingen höjdare, jag hade det väl trevligt och så men jag var dessutom ledsen, förvirrad och arg. Inte bästa sättet att spendera sin egen födelsedag på. Vissa karlar är mer komplicerade än andra, ibland förstår jag verkligen ingenting.

Söndagen var okej, släkten kom och gratulerade mig, jag fick euros, sek, presentkort, kläder och godis. Jag känner mig nöjd, jag var tvungen att önska mig pengar denna gång, första gången någonsin faktiskt. Jag är helt pank, fast just nu känns det stabilt. Jag har pengar till min spanien resa nu på onsdag och jag har även en hel del kvar på kortet. Detta måste vara årets första månad då jag inte är skyldig hela barnbidraget! Dock bör jag snart börja inköpa festivalbiljetter snart så då kommer tyvärr en hel del pengar ryka, men det är såklart värt.

Nu ska jag ta och dricka te och äta godis, jag har extremt ont i halsen, jag kan nästintill garantera att jag kommer bli så jävla sjuk till det är dags att åka till spanien.

So long fuckers!

Inga kommentarer: