2008-03-06

I SPANIEN

Hola!
Nu ar jag i Spanien,darav min kassa stavning utan de heta svenska bokstaverna. Jag har det bra.Flygresan var hemsk, men det gick bra till slut. Det var extremt vindigt i Spanien nar vi skulle landa sa ja, jag trodde fan jag skulle do eller atminstone spy. USCH!

Nu sitter jag i min spanjorskas och hennes familjs lagenhet, mkt trevligt. Hon har stort prov imorgon sa jag ska snart dra till nagra andra. Kl.17 faktiskt. Det ar jattekul har, alla ar trevliga, kanns bra att traffa alla igen. Jag traffade idag tva spanska grabbar fran utbytet for tva ar sedan,de kande igen mig och mindes dessutom mitt namn! Knarkgrabbarna som jag kallade dem, de anvande droger som en rokande svensson roker vanliga cigg.. Men de ar trevliga anda!

Idag traffade jag aven nagra otroligt sota 13 ariga pojkar, hehe, lammkott...grrr... den ena hade verkligen perfekta ogon. de var sa dar fint kastanjbruna och gyllene,dessutom hade han langa ogonfransar som satan, bland de langsta jag satt. jag satt fan och glodde pa en 13 arig pojke, illailla...

Ja, vi ses kanske om nagon dag, eller sablir nasta inlagg nar jag kommer hem pa onsdag.

PUSS Ciao!

Inga kommentarer: