2008-03-09

Sunday bloody sunday

Hej igen!
Nu har det blivit sondag. idag ska jag inte gora nagonting alls vad jag vet. Egentligen skulle vi alla aka till en nojespark, men min spanjorska som jag bor hos ville inte. sa jag rattade mig efter det. hon ville plugga, hon tyckte hon hade sa mycket att gora. sa jag foreslog att jag kunde folja med de andra till nojesparken, men hon fatta inte vad jag menade sa jag sket i att ens forsoka forklara. ibland ar det drygt att hon knappt fattar engelska! foraldrarna kan heller inte hjalpa, de fattar typ inte ett ord.

Igar var vi i Barcelona, det var ganska soligt och fint vader, vi shoppade, var pa beachen och kakade och sa. Mycket trevligt var det. Jag kopte mig nagra trojor. Jag hade tankt kopa mig ett par converse med, men det blev inte sa, jag var for lat. Igar pa kvallen, eller tja, kvall och kvall, vid middagstid runt 22-23 sa gick vi till en kinesisk restaurang och at tillsammans. Trevligt men jag var sa sjukt trott! jobbigt att vara pa topp hela tiden. Jag antar det mestadels berodde pa att vi pa fredagen var ute pa en pub till gud vet nar och att vi dagen darpa gick upp tidigt. Nar vi skulle ga hem fran den kinesiska restaurangen traffade jag pa annu en spanjor fran utbytet for tva ar sedan. Adriá tror jag han hette. Forovrigt har jag bytt saliv med honom...

Imorgon bar det av till Barcelona igen, men da ar det med larare och alla elever, da ska vi besoka en mangd sevardheter. det blir nog kul, jag ser fram emot att besoka odlan!

Pa onsdag bar det av hem, en av spanjorskorna kom med ett mycket bra forslag pa vad vi skulle kunna gora pa tisdag kvallen/natten. namligen fara till Barcelona och dra pa en krog for att sedan ta taget tillbaka lagom till 6- 7 pa onsdagmorgonen. sedan springa och hamta vaskorna och dra till bussen till flyget! Det later perfekt tycker jag. da hon aven berattade att det fanns flera olika dansgolv, ett med typ techno/trance och sadant och ett med mer alternativ musik sasom rock! Later underbart!

Nu orkar jag inte skriva mer, sa jobbigt att andas, mina lungor ar typ rokskadade till tusen! Fysatan vad restaurangerna ar inrokta. Men i och for sig rokte jag pa ratt bra jag med, men det var i fredags.. det ar forovrigt fett billigt med alkohol, 2 euro for en tequila shot!

So long fuckers!

Inga kommentarer: