2008-03-29

Igår hittade jag mina sladdar!

Tillbaks i Stränkan är man nu. Ska satsa på att plugga arslet av mig i morgon, har även pluggat en hel del idag. Det ska nog gå bra på proven under veckan, jag försöker i varje fall intala mig själv somså.

Jag känner mig stirrig, jag känner mig lugn, men samtidigt olugn. Det liksom känns väldigt mycket inom mig, jag vet inte vad det är som känns. Men någonting är det, något väldigt starkt. En eller flera starka känslor. Om vad? No idea! Är jag kär? är jag stressad? förvirrad? senil? ledsen? glad? arg? Jag vet inte längre, vad känner jag egentligen?

Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv, det kanske är det som ligger och gnager/pyr där inom mig. Nu är det bara några få dagar kvar till jag måste ha tagit det stora beslutet angående vad jag ska plugga på universitetet. Det känns jävligt hårt rentutsagt! Vad fan ska jag ta mig till och hur i helvete ska jag kunna välja och kommer jag välja det rätta?

PANIIIIIIIIIIIIK!!!!!!

Nu ska jag spela patiensduell för att få mina sinnen till ro och lägga allt jobbigt på hyllan.

Inga kommentarer: