2008-04-17

JAG HAR PLUGGAT!

Miraklet är här, dagar, veckor, MÅNADER har gått sedan jag senast pluggade bra. Jag orkar inte längre, jag har skippat allt pluggande. Mitt liv har bestått i att gå till skolan, komma hem och sova eftermiddag, sitta vid datorn och käka sedan sova igen. Men nu äntligen har jag tagit tag i mitt liv. Inte för jag gjorde det med flit, men jag kände mig helt enkelt sugen på att plugga.

Så jag har nu suttit och pluggat i FLERA timmar i streck, det handlar om ca tre timmar i streck, det är verkligen ett mirakel! Eller så håller jag på att få mens eller något sådant. Vem vet, jag har i varje fall gjort storverk och det är jag glad över.

Snart är det helg, jag ska hem i helgen trots att det är studentfest. Men jag har ärligt talat inte råd. Eller jag skulle såklart kunna ta mig råd, men jag vill inte. För det går alltid illa när jag har ett kort och är på krogen. Nejdå, men jag vet inte hur pass kontrollerad jag skulle kunna vara då jag känner mig grymt på. Men det ska bli kul att komma hem till familjen, djuren och allt. Det var ett bra tag sedan man var hemma.

Jag ska spendera min helg med lammen, pluggande av redovisning, pluggande av annat skit. Det ska säkert bli bra. Jag har ju gjort allt grovjobb redan nu. Så det ska inte bli alltför ansträngande hoppas jag!

Nu ska jag passa på att vara lite socialt trevlig på msn, för har glömt att vara det då jag har pluggat för mycket xD

Tjingeling!

Inga kommentarer: