2008-04-25

Pärona

Ännu en helg är här och även denna är jag hemma hos pärona. Skippade ännu en studentfest, känns lite surt. Jag känner mig otroligt pepp på fest, men icke. Jag får helt sonika vänta till typ valborg. Undra vad jag kommer göra då. Har några alternativ. Men känns ändå inte som jag hittat THE IT. liksom.

Volontärarbetare är här, han verkar vara en hyvens kille. Glad och trevlig, men samtidigt lite skum. Så fort man inte snackar med han tittar han ner och håller bort blicken. När han åt var den stadigt fäst på maten hela tiden, utan någon min. Helt koncentrerat liksom. Men så fort man snackar med han ler han och kollar lite försynt på en. Det ska nog bli bra, jag hoppas han trivs :D

Jag har fett med mensvärk atm, jag hatar det. Nyss fick jag en hostattack så jag nästan spydde upp värktabletten jag nyss svalt. Inte mys, jag kände hur det kom upp söndrad tablett liksom, det måste vara ett av vidrigaste smakerna man kan smaka på.

Lyssnar på detox med millencolin på repeat nu igen, den är riktigt grym faktiskt. Jag gillar den skarpt!

Inga kommentarer: