2008-04-24

Mirakel NUMMER TVÅ i april...

Ännu ett MIRAKEL är här, jag är i chockartat tillstånd. Jag kom på att jag var tvungen att få mens senast imorgon för att slippa mens under valborg. Jag tänkte fuck no att jag vill ha mens då. Så jag använde min viljestyrka och verkligen kämpade "kom ut nu mens" samtidigt som jag läste på rfsu om olika osäkra sexmetoder. Det var the shit, efter en stund känner jag hur mensen kommer och jag har härmed lyckats få mens med viljestyrka, är jag inte det ballaste ni vet? Jag är i varje fall det ballaste jag vet!

Imorgon bär det av hem till pärona igen, missar ännu en studentfest. Men lika bra är väl det då jag inte har några pengar. Jag ska hem denna helg och leka tolk, det kommer en volontär arbetare hem till oss på prov under helgen. Och han talar enbart franska och nått enstaka ord på engelska. Så jag får väl ta och rosta upp mina rostiga franska kunskaper och ja, göra ett försök till kommunikation. Det ska nog bli kul. Jag känner mig fett inspirerad att göra det. Dock kommer jag ha en dryg helg ändå, med mensvärk och så ska jag plugga in två muntliga redovisningar (samma dryga jobb som jag hade föregående helg).

Det var det viktigaste jag hade att säga. So long safety FUCKERS!

Inga kommentarer: