2010-04-16

Höstens kurser är sökta!

I höst ska jag satsa på ekonomi, företagsekonomi. Jag ska läsa några kurser som motsvarar en bas i FEK. Jag är inte helt peppad, men ibland går nytta före nöje. Dessutom ska jag få in Praktik-projekt kursen. Det ska bli kul, hoppas jag!

1. SLU-20058 - Ekonomistyrning 10hp Dagtid,
Normal undervisning, 65%, inom Agronomprogrammet - landsbygdsutveckling,
Sveriges Lantbruksuniversitet, Uppsala

2. SLU-10209 - Praktik-projekt för landsbygdsutveckling 15hp Dagtid,
Normal undervisning, 15%, inom Agronomprogrammet - landsbygdsutveckling,
Sveriges Lantbruksuniversitet, Uppsala

3. SLU-10124 - Företaget och omvärlden 10hp Dagtid,
Normal undervisning, 65%, inom Agronomprogrammet - landsbygdsutveckling,
Sveriges Lantbruksuniversitet, Uppsala

4. SLU-10127 - Juridisk introduktionskurs 10hp Dagtid,
Normal undervisning, 35%, inom Agronomprogrammet - landsbygdsutveckling,
Sveriges Lantbruksuniversitet, Uppsala

Inga kommentarer: