2010-10-14

Nu ska jag försöka börja blogga igen!

Det har varit väldigt tomt här på bloggen ett tag. Men nu ska jag försöka bli lite mer aktiv igen. Jag som hade planerat att hinna blogga varje dag under valtiden. Så blev det inte.

Men valet gick ju som alla vet och jag är väl relativt nöjd. Jag fick fjärde mest personkryss i Landstingsvalet och det är jag väldigt nöjd med. Jag blev dessutom ersättare! Jag tror att det kan vara väldigt lärorikt men samtidigt väldigt tidskrävande. I varje fall så känns det roligt och jag ser fram emot att vara med och påverka ännu mer!

Efter valet var det några jobbiga veckor i mitt liv, dels var jag helt slutkörd dels totalt efter i plugget! Men nu har jag hunnit få ifatt både ork och studier. Det har varit väldigt stressigt och det kommer det antagligen fortsätta att vara ett tag till i och med att tentaperioden snart är här.

I övrigt har jag börjat banta. Jag har lyckats gå upp 10 kg sedan jag flyttade till Uppsala för dryga två år sedan, nu har jag beslutat mig för att göra något åt det! Sallad och motion står på schemat, än kan jag inte släppa mina alkoholvanor helt. Men ska försöka dra ner på det med, det är ju trots allt alkoholen som är boven i viktuppgången.

Nu har jag uppdaterat lite och jag ska försöka vara mer regelbunden i mitt uppdaterande. På återseende!

PS. Visar en bild på min egenhändigt utdragna visdomstand för att göra inlägget lite roligare!


1 kommentar:

belinda sa...

va?! vaddå egenutdragen? aj!