2008-02-26

Take it away...

"Burn the sun burn the light
Take take take take take take it away
Take my hand take my life"

GAAAH! Jag har extremt mycket att plugga, vet inte om jag ens kommer överleva denna dag, en störd engelska grej där vi ska kritisera en text vi läst med ett feministiskt synsätt. Jag tror jag har lyckats göra klart den, men det är bland det värsta jag skrivit, asmycket citat bara för att det ska bli tillräckligt mycket text. Jag hatar när det inte går bra för mig! Plus jag har religion prov imorgon, om Hinduismen. Vilket jag inte har börjat plugga på än, för engelska helvetet tog sådan tid, dessutom råkade jag somna när jag försökte plugga på hinduiska skrifter, så jag förlorade några timmar. Kände att jag var tvungen att beta av engelskan först så jag skulle slippa oroa mig över den när jag tillslut äntligen skulle få sätte mig med religionen.. Det känns förjävligt rent ut sagt! Nu är klockan rätt mycket och jag antar jag måste plugga minst två timmar på religionen, så jag får tidigast gå och lägga mig lite efter 23. Det är fan positivt, nu blev det bättre, jag mår bra nu!

Idag var jag och tränade på gymet, det gick bra, otroligt svettigt. Körde först 30 minuter spinning pass (fatburn), sedan 20 minuter (också fatburn) på en maskin som jag inte vet vad jag ska kalla den. Den är jävligt grym i varje fall. Sedan körde jag styrketräning på de andra maskinerna, får säkert träningsvärk imorgon till råge på allt!

Tänkte bara berätta att PIPPI nu inte längre finns på denna jord, R.I.P PIPPI!

Tjingeling, nu ska jag sätta mig med religionen, Hinduismen here I come!

Inga kommentarer: