2008-03-17

15

Det 15 inlägget, äntligen. Mitt turnummer dessutom. Apropå tur, på engelska luck så har jag kommit fram till att mannen i mitt liv verkligen är Lucky Luke! Jag har skrivit ett arbete och serietidningar från Bryssel på Europakunskapen och nu har gnistorna sprakat igång igen mellan mig och min barndomskärlek. Lucky Luke, Jolly Jumper och Ratata!

Idag hade jag elevrådsmöte, det var för en gångs skull väldigt, väldigt givande. Jag känner mig mycket nöjd med mitt elevråd. På onsdag ska vi dessutom ha ett gemensamt elevrådsmöte tillsammans med en närliggande gymnasieskola för att diskutera hur man kan få bort fejden mellan skolorna. De båda rektorerna ska även sitta med. Jag känner mig faktiskt förväntansfull, jag gillar intriger!

Snart är det påsklov, bara några dagar kvar, på fredag blir den en härlig veckas lov, dock med alldeles för mycket studier då jag har prov måndag, tisdag och onsdag veckan efter lovet. Men jag överlever, jag lovar! Under lovet vill jag leka, ha det kul och träffa lite polare. Har en kanske dejt med min käraste barndomsvän Joanna med, hoppas det blir något med den!

På torsdag är det EM- fotbollen på skolan, vi kommer troligtvis inte hamna så bra på listan, men det är alltid kul att vara med. I år kommer vi ha ett riktigt grymt dansnummer till intro, spännande spännande!

Jag ska ta och passa på att studera lite nu medan jag har chansen, fortsättningsvis ska jag försöka skriva mer ofta här, typ varje dag. Det har dock blivit lite jobbigare att komma ihåg nu efter Spanien resan, allt blev helt hux flux då...

Inga kommentarer: