2008-03-16

Helg

Nu är det helg! Helg som i hemma på gården, men pärona, bröderna och djuren. Faktiskt roligare än det låter jag lovar. Då det finns massa gosiga lammisar nu som man kan gosa med hela dagarna!

Fredagen spenderade jag framför datorn, hade en svenska recension som skulle in innan 00.00 på kvällen. Så det var bara att skriva på som fan, men jag han i tid. Dessutom var jag ute och gosade med lamm, glodde lite på tv och lekte med minsta lillbrorsan.

Lördagen blev det mer gosande och matande av lamm, plantering av tomatplantor och lite annat grejs ute i växthusen. Dessutom spelade jag singstar, lira ping-pong och lite ps2 med brorsan.

Söndagen kommer bli jobbig, jag ska då skriva hela mitt europakunskapsarbete. Rätt tufft då jag inte ens börjat. Dessutom förväntar sig min familj att jag hjälper till ännu mer i växthusen och mina kära klasskompisar förväntar sig att jag pallrar mig in till Strängnäs till 15.00 och lirar fotboll med dem. Jadu, det är mkt förväntningar på mig, hårda makaroner, jobbigt läge och jag vet inte hur det kommer sluta. Jag antar jag återkommer med ett panikfullt inlägg senare på söndagen. Då när jag inte har lyckats bli klar med europakunskapsinlämningen och allt känns skit och ovärt. Men ja, den stunden den sorgen.

Nu ska jag berätta om en dröm för en polare, vi hörs!

Inga kommentarer: