2008-03-19

80-tal ftw...

Imorgon är det den årliga EM-fotbollen på skolan, vi ska vara 80-tal så det bara skriker om det. Jag ser mest glam-rockig ut. Hyper extrem och jag skämtar inte!

Jag har prickiga leggins, randiga knästrumpor, benvärmare, en arm/axellös topp, bh, och bikini ovanpå, bikini ovanpå legginsarna och nitbälte runt. Även en halsduk runt huvudet och den extremaste hårdagen ever! Mitt hår står typ rätt upp åt alla håll och kanter, släng dig i väggen lejonkungen!

Jag känner mig så sjukt pepp, vårat intro består av fatboy slims låt "praise you", kolla den på youtube och ni ser vilken dans vi ska dansa, vi kommer äga allt jag lovar!

Fy fan vad kul det ska bli, som tur är kommer en polare och hämtar mig med bil så jag slipper gå igenom stan med min outfit, evigt tacksam!

Nu ska jag dra till sängs, viktig dag imorgon plus jag ska upp alltför tidigt!
PUSS och önska mig Lycka Till!

Inga kommentarer: