2008-03-10

Lunes

Tjabba!
Fortfarande i Spanien! Idag har jag varit i Barcelona,besokt en mangd olika sevardheter och dessutom shoppat lite mer. Denna gang blev det ett par converse,laga. Vi ska nog ha det mycket trevligt ihop, mina nya skor och jag!

Imorgon ar typ sista dagen har i Spanien da vi aker hem tidigt pa onsdagen.Detta kanns ratt hart, da jag haft det helt underbart har!Tiden har gatt extremt fort och jag har haft det jatteskoj! Det kommer nog bli en hel del tarar nar vi tar farval. Imorgon kvall kanske det blir party party for min del,jag hoppas sa! Men min spanjorska ar ju lite icke vild sa jag kanske blir tvungen att stanna hemma...vem vet. Men jag hoppas saklart pa rejalt partaj i Barcelona. Det skulle vara pa en krog som ar ganska underground, later helt perfekt enligt mig!

Forutom att det kanns jobbigt att aka harifran kanns det super att komma hem till Sverige. Jag kanner mig verkligen helt bortkommen utan en fungerande mobil, tank hur beroende man kan vara. Det ar nastan pinsamt! Dock har jag mycket som fan att plugga ifatt nar jag kommer hem, har missat tva prov plus massa annat...inte bra!

Ses! PUSS och GODNATT!

Inga kommentarer: