2008-04-03

buffa lurre

Tjing, idag var ännu en random dag avklarad. Åkte med bussen 12.30 till enköping, sedan käka jag "buffe" med ida plus boyfriend, var lite kasst faktiskt, fanns inte så mkt valmöjligheter, men det var ju krubb. Sedan drog jag till tandläkarn, och fan i helvete vad jag snacka med henne. Så fort jag träffar någon som håller på med vård går käften i ett. När hon var klar med mig sa hon "tyvärr kan jag inte ge dig någon mer tid, även om jag tycker det är väldigt trevligt att ha dig här, för dina tänder är så fina, men om du vill prata om dina tänder så är det bara att ringa mig". Snacka om att jag är smörarN nummer 1! Hon älskade mig och jag älskar henne tillbaks, tack som fan för tandvården!

Efter tandis var jag tvungen att vänta en timme på bussen tillbaks till Stränk, spenderade tiden i lite affärer. Köpte en stenplatta som man har under ljus och en ny tändsticksask! TVÅ spänn kosta den. Jag älskar tändsticksaskar, om inte min förra blivit snodd hade jag lätt sparat den som prydnad!

Jag är trött, psykiskt och fysiskt. Känns inte bra med tanke på att jag har mycket att göra och dessutom ska göra högskoleprovet på lördag. illa illa! Jag sov tre timmar när jag kom hem och missa all min pluggtid, så de får döda mig imorn, för jag pallar inte göra nått.

So long fuckers!

Inga kommentarer: