2008-04-10

Inför helgis

Imorgon bär det av till Stockholm, Lidingö. Ska spendera helgen där, hoppas jag får det mys. Var massa krångel med att fixa biljetten. Köpte en ombokningsbar och sen när jag skulle boka om så dör sidan, helt fryst liksom. Då gick det inte att logga in igen så jag var tvungen att ringa sj och ja, det var fett mycket krångel, men tillslut fick jag resan ombokad, dessutom var jag tvungen att betala en mellanavgift på 9 kronor. Herregud alltså!

Snacka med morsan, alla får har lammat nu :P

Jag antar jag måste packa för helgen och duscha nu. Men vi hörs, hoppas jag överlever mitt liv!

Just det, jag har typ bestämt vad jag ska söka med, agronom i första hand, landskapsarkitekt i andra och sedan typ basår, därefter några pol kand utbildningar och någon i geovetenskap. Ska nog bli bra. Hoppas bara jag får pin-koden hemskickad i tid!!

Inga kommentarer: